کمپین نوروز ۱۴۰۱ اپلیکیشن دونه با جوایز جذاب شروع شد. برای شرکت در مسابقه، فقط کافیه پیج اینستاگرام دونه رو فالو کنید و از طریق برنامه به دوستان‌تون ارز دیجیتال هدیه بدهید.

اپلیکیشن دونه برای نوروز امسال از قابلیت جدید خود یعنی امکان ارسال هدیه برای دیگران رونمایی کرد.

با این قابلیت جدید شما می‌توانید از طریق برنامه دونه، برای دوستان و عزیزان‌تون هدیه بخرید و برای آن‌ها ارسال کنید.

اگر از قبل عضو دونه باشند که به سادگی آن را دریافت خواهند کرد و چنانچه عضو دونه نباشند، کافی‌ست حدود یک دقیقه زمان بگذارند و در برنامه ثبت‌نام کنند تا جایزه‌ای که برای‌شان خریداری و ارسال شده را دریافت کنند.

از آن‌جایی که یکی از سنت‌های جذاب نوروز عیدی دادن و عیدی گرفتن است. دونه به مناسبت سال جدید برای همراهان خود یک مسابقه جذاب نوروزی هم تدارک دیده است.

راهنمای شرکت در مسابقه ۱۵ میلیون تومانی نوروز:

برای شرکت در مسابقه نوروزی دونه، فقط کافیه پیج اینستاگرام دونه به آدرس @DoonehApp را فالو کنید، سپس وارد برنامه شده و برای عزیزان خود رمزارز هدیه خریده و ارسال کنید.

در نهایت از بین همه عزیزانی که در این مسابقه شرکت کنند، قرعه‌کشی شده و به ۲ نفر هر کدام مبلغ ۵ میلیون تومان هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.

همچنین کاربر عزیزی هم که بیش‌ترین تعداد هدیه را برای دوستان خود ارسال کرده باشد، بدون قرعه‌کشی، ۵ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۵ فرودین ماه سال ۱۴۰۱ است و پس از آن در لایو و به صورت قرعه‌کشی برنده‌ها مشخص خواهند شد.

همچنین توجه کنید که ماموریت جدید دونه هم فعال شده و ۱۰۰ نفر اولی که قابلیت ارسال هدیه در برنامه را فعال کنند، سکه شانش هدیه خواهند گرفت.